BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 13, 2011

Valentine day..:)

WE NEED LOVE?
I am strong enough without love from a guy..i don't think i deserve to be in love right now..
Just look at me...
Describe myself...
You might laugh when you see me..i'm a little ugly duckling...:(

observe my perut...buncit...ahahaha..saya dlm proses diet...nk perut kempis tadi...sejak kebelakangan ni asyik nak makan jer..so nmpk gaya mcm tak ley laa nk kurus....
bAck to our topic,valentine day...k,jom sambut dgn kawan2..boleh wish kat family member juga actually..:)
saya sangat suka valentine day dulu....time in love..lalalala...malu doeh...
ok..sneakers merah for valentine day..mini skirt pink,blouse merah...opstttttt...preparation ker? dupdapdupdap...itu dulu..zaman kodi...sekarang,i am matured doeh..no guys is better...
saya tak suka hidup dalam kongkongan..so please...i am a big liar...please stay away from me...haha..i am not a good girl...
saya tak rasa ada orang suka saya..sikap saya dah cukup buruk..no one out there suka perempuan macam ni kot..cian sanat!
btw...GOOD LUCK to all the couples out there....
Blog luahan perasaan ni just to express my thoughts about this 'V' day....ahahaha..
PEACE!

 

0 comments: