BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 6, 2011

MUET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Saya benci English sebab exam ni. Apa-apa pun yang terjadi..saya kena berusaha jugak...benci bila aim tak tercapai...benci bila masa depan seolah-olah gelap dalam sekelip mata...kalau la saya boleh ubah keputusan kan bagus...Saya sayang sangat LAW ni..dan saya memang aim nak masuk dan ambil BLS..BACHELOR IN LEGAL STUDIES...Ma,sorry...:'( Saya tak dapat Band 4..dan sekali lagi saya kena juga ambil exam yang agak pening ni..tolong laa bagi condition yang baik semasa ambil exam tu nanti..Saya nak pointer 3.5 untuk semester ni....Saya tak berharap untuk jadi the best among the best..tapi saya nak JPA....saya nak kesenangan untuk masa depan....Tuhan,tunjukkanlah jalan yang terbaik untuk saya...saya keliru sekarang...??????????????????????????????

0 comments: